Koszyk (pusty)

INFO

PLANOWANY URLOP 29.04- 6.05,

proszę to uwzględnić przy składaniu zamówień

 

Warto przeczytać zanim złożycie zamówienie. Kilka ważnych informacji w skrócie.

ZAMÓWIENIA:

1. Termin realizacji poszczególnych zamówień od tygodnia do trzech tygodni. W przypadku zamówień specjalnych( m.in. produkty na zamówienie, pod klienta realizacje ustalamy indywidualnie- termin może się wydłużyć.

2. Przy dużej ilości zamówień, ustalamy indywidualny tok zamówień- tzn. wszystkie zamówienia kalendarzy wypalamy jednego dnia czy bombek itp.

Może byc tak że ktoś zamówił drzwi dla myszek 03.10.16, a druga osoba 10.10.16 i wypalamy drzwiczki wszystkie 11.10.16.

3. Towar wysyłamy zawsze paczkami i listami poleconymi, w tym także priorytetowymi. Nie wysyłamy przesyłek niestemplowane( tzw. zwykłe listy) i przesyłek ekonomicznych.

O DRZEWIE:

1. Surowiec( m.in. drewno), z którym pracujemy jest bezwątpienia pięknym i wspaniałym materiałem, aczkolwiek drzewo jak drzewo- rządzi się swoimi prawami, m.in. może z czasem może zmienić swoją objetość- delikatnie się skurczyć, popękać, zmienić odcień itp.

2. Podobnie w przypadku plasterków z korą, nie możemy obiecać, ze z biegiem czasu kora nie zacznie odpadać, a drzewo wyginać( to raczej przy niewłaściwym przechowywaniu- zbyt duża wilgoć czy ciepło).

3. W przypadku olejowanych produktów, warto co jakiś czas odświeżać olej, aby dłużej nam słuzyły( m.in. olej lniany czy do blatów kuchennych), za pomocą szmatki bądź pędzelka( optymalnie co kilka miesięcy).

SPOSOBY  PŁATNOŚCI ZA PRODUKT:

Możliwe formy płatności:

1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

2. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. Można ją dokonać poprzez:

Agnieszka Kiercul
Lubejki 30, 
18-106 Turośń Kościelna

ING Bank Śląski 92 1050 1823 1000 0090 8308 9582

 


Do przelewów zagranicznych:

SWIFT- INGBPLPW
BIG: INGBPLPWXXX
IBAN- PL92 1050 1823 1000 0090 8308 9582


3.  Płatność online (kartą kredytową lub e-przelewem) za pośrednictwem platformy transakcyjnej przelewy24 lub wpłatą za pośrednictwem serwisu PayPal.

KOSZTY DOSTAWY:

Koszty wysyłki są stałe, to znaczy nie są naliczanie od ilości czy wagi produktów.

 
Kurier INPOST przelew- 14 zł
Kurier iINPOST pobranie- przy odbiorze- 19zł
List polecony za granicę- 35 zł
paczkomaty INPOST- 14 zł
paczkomaty INPOSTpobranie- 19 zł

 

ZWROTY I REKLAMACJE:

1. ZWROTY:
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Kupujący może w terminie 14 dni od daty otrzymania Produktu odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

 Zasada ta nie ma zastosowania w przypadku produktów wykonywanych przez sklep internetowy playWOOD Tomasz Kiercul, dlatego, iż produkty są wykonywane na indywidualne zlecenie Klienta i nie podlegają zwrotowi.

2. REKLAMACJE:

1. Kupujący może zgłosić reklamację Produktu, w przypadku gdy:

-  Produkt okazał się wadliwy, domagając się nieodpłatnej naprawy, wymiany bądź odstępując od umowy kupna-sprzedaży.

- Produkt jest niezgodny z zamówieniem złożonym na przez sklep internetowy playWOOD ( m.in. błędna nazwa wygrawerowana na produkcie, literówki itp.), domagając się nieodpłatnej wymiany na Produkt zgodny z umową bądź odstępując od umowy kupna-sprzedaży.

-Produkt nie został dostarczony do Klienta. Reklamację można zgłosić nie wcześniej niż 14 dni od daty wysłania zamówienia. Termin ten wynika z maksymalnego dopuszczalnego terminu dostarczenia przesyłki, określonego przez regulamin Poczty Polskiej.

 

Po więcej informacji odsyłamy do regulaminu:  https://www.plaaywood.com/regulamin

wersja: mobilna normalna